Borç ne kadardı bilginiz var mı? bildiğim kadarıyla her bir arama, sms de cezai işlem 3 - 4k arası bir şeydi. Çok fazla arama varsa şikayete konu olan ceza tutarı borcu geçmiş olabilir.
Bu tutar güncellenmiştir büyük ihtimalle. Sadece sms bile 10k ya ulaşabiliyor. Aileyi darlama vs ciddi ceza yedirebilir hocam. En azından borçtan bir kısmı düşme ihtimalleri var. Şikayetlerinden vazgeç tutarı indirelim diyebilirler. Ailesinden kendinden baskı için yapılan her sms ve aramayı şikayet ederse çok güzel bir ceza yedirebilir.
O kişinin borcu 50k civarıydı sanırım ama 50k 50k dır.