Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Telefonu açıp, durumu izah edin, ödeme yapacağınızı zamana ihtiyacınız olduğunu, iletişim kanallarının kapanmadığını, şuan elinizden bir şey gelmediğini belirtin.
2- Bir bir suçtur şikayetçi olabilirsiniz.
3- Banka hesabınıza veya maaş hesabınıza icra gelebilir.
4- Eve hacize gelmezler.

En önemlisi uyap vatandaş portala giriş yapın, dosya sorgulama / icra dosyaları sorgulama kısmından hakkınızda açılan dosyaları görebilirsiniz.

Yine uyap üzerinden ödeme yapabilirsiniz, bu sizin istediğiniz miktarda olabilir. Kesinlikle uyapta yazmayan miktarı kabul etmeyin. Üzerinize çok gelirler ise, uyap üzerinden parça parça ödeyeceğinizi belirtin, zaten geri kalanı sizin karar vereceğiniz konu onları ilgilendirmez. Ne zaman, na kadar miktarda ödeme yapacağınızı uyap üzerinden miktarı manuel elle belirleyerek girebilirsiniz.
Ödeme yapacağına dair kesinlikle taahhütte bulunmaması gerekiyor. Taahhütte bulunup ödemezse hapis var diye biliyorum.
Ek olarak eve hacize gelmezler demişsinizde neye göre dediniz hocam?