Böyle bir konuda forumda birisinin aramaları şikayet ettiğini şikayetten vazgeçme karşılığında borcun şikayet tutarını kapattıklarını okudum.
https://tiss.gtb.gov.tr/
Burda sizi rahatsız etmek için yapılan tüm sms ve aramaları şikayet edin. Borcunuzun olması hayatınıza çökebilecekleri anlamına gelmiyor. Açıp bir daha ararsanız şikayet edeceğim sizden hiçbir arama almak istemiyorum. Yaptığınız her aramayı şikayet ediyorum diyin. Ceza hiç hafif değil. En azından kafanız rahatlar biraz. Geçmiş olsun.