Merhabalar,

Sorunumuz şirket kurumsal mail hesabımızdan gönderdiğimiz maillerin spama düşmesi. Fakat şöyle bir ayrıntı var, şahıslara yada bir çok resmi kuruma gönderdiklerimizde sıkıntı yok, sadece Aselsan, TAI gıbı askeri alanda hizmet veren kurumlarda spama düşüyor. Az önce Aselsan'a yine bir mail gönderdim ve yine spama düştü. Bir diğer ayrıntı adamlar spam değil olarak işaretleselerde bir sonraki mail yine spama düşüyor. Ayrıca hosting firmamız ile görüştük SPF ve DKIM kayıtlarımızda sıkıntı olmadığını belirttiler. Bu konu ile ilgili ne yapabiliriz, Aselsan'da ki kişi bir sertifkadan bahsetti ama o da hatırlamıyor ne sertifikası olduğunu.