değerli arkadaşlar.
bu postu yeni gördüm. bir süredir işim gereği yurt dışında görev aldım ve biraz odak noktamı değiştirerek başka alanlarda kendimi geliştirdim.
fakat bunu görmek beni çok mutlu etti. merak etmeyin iyiyim ve şimdilik yaşıyoruz. meraklandığınız ve bu şekilde paylaşımlar yaptığınız için çok sevindim. ara ara yine gireceğim foruma ama şimdilik aynı sıklıkta değilim. umuyorum yine kaldığımız yerden devam edeceğiz.
ayrıca teşekkürler
@krmbzkurt;