roketdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kayıt olaylarını pek anlamadım, kayıt ettirmeyeceğim sadece e-sim olarak kullanacağım 8 +4 ay falan dediler ama anlamadım.
Whatsapptan ulaşın detaylı anlatayım hocam