Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bana yurtiçi almanız bir neden söylerseniz size aradaki tüm farkları anlatacağım
Hocam kayıt olaylarını pek anlamadım, kayıt ettirmeyeceğim sadece e-sim olarak kullanacağım 8 +4 ay falan dediler ama anlamadım.