ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi muhasebecimde aynılarını söylüyordu. 3-5 kuruş vergiden düşeyim diye her şey gider olarak gösterilmez. Ben olsam devam ederdim.
Beyanları zamanında veriyor mu ?
Beyanlarda sorun yaşamıyoruz hocam zamanında hepsi