Ya arkadaşım evet çok büyük bir acı yaşandı ama şu gerçekleri gözden kaçırmamak lazım

Devlet o evleri ücretsiz verir ise Şahsen bir ev sahibi olarak

Dask yaptırmam nede olsa devlet ücretsiz verecek
Evi yenilemem yıkılır ise devlet yenileyecek

Diğer konu ise
ben evimi yeniledim depreme dayanıklı olsun diye yıllarca kredi ödedim çoluk çocuğumdan kıstım da yaptım.