Ya arkadaşım evet çok büyük bir acı yaşandı ama şu gerçekleri gözden kaçırmamak lazım
Devlet o evleri ücretsiz verir ise Şahsen bir ev sahibi olarak
Dask yaptırmam nede olsa devlet ücretsiz verecek
Evi yenilemem yıkılır ise devlet yenileyecek
Diğer konu ise
ben evimi yeniledim depreme dayanıklı olsun diye yıllarca kredi ödedim çoluk çocuğumdan kıstım da yaptım.