roketdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar iphone alacağım fakat yurt dışı ile yurt içi fiyatlarında çok fiyat farkı var. Kullanan varmı acaba? (E-sim olarak)
hocam ben 2 sene önce x aldım yurt dışı yazın kapandı 2 aylık uzattım hala kapanmadı e sim hiç kullanmadım buga mı girdi beni atladılar mı anlamadım normalde 6 7 ay önce kapanması gerekiyordu.