Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu baltalamıyorum gerçekten harika yazmışsınız, işi almak istesem yazardım zaten size sözleşmelik bir durum yok ortada bir çok iş yaptım yani. sadece bu tarz basit işlerle zaman harcamıyorum artık. dökümanı merak ettim kızacağınız bir durum yok ortada.
Hayır kızmıyorum. Sadece gülümsediniz ve işi yapacak arkadaşa kolay gelsin diyerek sanki iş çok büyük , yada sözleşme korkutuyor gibi bir durum oluşuyor. Lütfen bu tarz konularda daha açık yazın ki, bizde işimizi düzgün yaptıralım. Zaten genel olarak okuma konusunda problem yaşayan bir ülkeyiz. İnsanlar okumadan karar verebiliyor ve bu da işimi etkiler diye endişe ediyorum. Yoksa kızmak vs yok. Teşekkür ederim.