2016-2018 de 11+ yıllık apple imac g5 bilgisayarım bozulunca.geçici olarak bir hp laptop aldım.tabii kalıcı oldu bazı miras borçlar kalınca yeni apple alamadım. o günden beri 1 kez bile format atmadım.1 kez olsun düzenli oalrak 1 program çalıştırmadım.windowsa alışamadım çünkü.3 dakikada açılıyor sanırım