Merhabalar arkadaşlar bir sitem var ve site için belirlenen bir depolama alanı var. Dün öğle saatleri siteye giriş yaptığımda depolama alanı doldu yazdı beyaz bir sayfa içerisinde ve site açılmadı. Neyse diyip akşama doğru paket değiştiririm dedim ve siteden ayrıldım. Akşama doğru tekrar giriş yaptığımda site açıktı. Depolama alanı dolmasına rağmen site kullanıma devam edebiliyor mu ? edebiliyorsa bunun bedeli nedir veya ne olacaktır ?