Bunu yeni öğrenenler ve geçmişte de böyle olduğunu bilmeyenler için çok üzücü. Toplanan yardımlarla bu zamana kadar hiçbir şey yapılmadığını hepimiz biliyoruz. Binlerce ev yapılacak paralar maalesef nereye gidiyor belli değil. Geçmişteki tüm depremlerde de depremzedeler evleri için 20 yıl vadeyle evlerini geri alabildi. Müteahhitlerle anlaşamayan veya imkanı olmayanların binaları ise yapılmadı. Bakınız İzmir depreminde yıkılan binaların bir çoğunun yerinde yeni bina yok hala.