Bir de internette zaten var olan zaten daha önce internette yazılmış olan bilgileri derleyip e-book haline getirip ona "sanat eseri" veya "akademik makale" muamelesi yapıp "benden satın alanlar başka kimseler ile paylaşamaz, başka yerde satamaz, kopyalanamaz" havalarına girenlere ne demeli? hayırdır kardeşim elinde ki e-book noterden tasdikli bir telif eseri mi?