Ben kazandım, kazanıyorum ve istiyorum ki siz de kazanın

Abi yapma. Çevrendeki tüm aileni, eşini dostunu arkadaşını geçtik, ben mi kaldım kazanmamı istediğin Bugün 1 koyup 1 sene sonra 10 alacağım bir iş varsa, ben kredi çekerim, çekemiyorsam anama babama çektirrim, olmadı arabamı satarım o işe yatırırırm neden başkasıyla paylaşayım bu modeli =)
Bu kısmı oku yeter anlarsın başkanım 😁
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özet geçecek biri varsa yorumu beğenebilir. İyi çalışmalar.