mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi daha bebeğim deme 🤣😅

güzel olmuş, sesine sağlık.
Hahahaha 😅 Bayıldı herkes. Film gereği onu yapmamız gerekiyor hocam. Zaten adam psikopatın teki. Filmi hiç izlemedim ama zor bir sahneydi. Hepimiz o bölümü öyle yaptık 🤣

Teşekkür ediyorum yorumunuz için