Çok üzülüyorum.
Depremde eşini çocuğunu evini malını mülkünü geleceğini kaybetmiş insanları birde krediye bağlamak 20 yıl boyunca borç ödetmek. Bu çok farklı bir olay.Açıklayamıyorum kendime.
Çok güzel özetlediniz. İşte konuyu açmamın nedeni bu. Çok üzüldüm bende. Onları kendi anne babamın yerine koyuyorum.
Bu tür çalışacak durumda olmayan insanlara bedava verilmeli. Eğer evi var ve yakılmış yada yıkılacaksa.