Çok üzülüyorum.
Depremde eşini çocuğunu evini malını mülkünü geleceğini kaybetmiş insanları birde krediye bağlamak 20 yıl boyunca borç ödetmek. Bu çok farklı bir olay.Açıklayamıyorum kendime.

Ve bu insanlar bunları adım kadar eminim ama kanıtlayamam sırf oy kaybetmemek için yapacak hemen elini hızlı tutup yer zemin etütünü 5-10 günde bitirip haala depremlerin olduğu bölgede beton dökecekler bine dikecekler.

İşin kötü tarafı bazı depremzedelerde maaalesef haalamevcut hükümeti destekleyecek ev verdi bizi 20 yıl borca soktu diye oy verecek. Yazık benim insanıma yazık benim ülkeme.