Elimde MariaDB 10 a göre hazırlanmış bir db var arkadaşlar, bu db 5 sürümünde yüklenirken sürüm sebebiyle hatalar çıkartmakta. İlgili firma db sürümünü paylaşımlı hosting olması sebebiyle yükseltmeyi reddetmekte. DB'nin sürümünün düşürülmesinin basit bir yolu var mı?