hocam ben bu mevzuyu anlamadım. Ücretsiz nasıl lisans verebiliyor madem ücretli ise?
o kunuda pek bir bilgi sayibi değilim maalesef zamaanında kullandım ve bir sorun yaşamadım detay için kendilerine sorabilirsiniz ki bir sorun çıkacağını sanmıyorum r10 da olfenin kendi profilide bulunmakda