merhaba arkadaşlar binomoya paparadan para yatırmayı düşünüyorum ama ceza tarzı durum olur mu arkadaşım defalarca işlem yaptı ama sorun yaşamadı şimdi ilk defa yapacağım için teredütte oluyor insan yatıran varmı aranızda paparadan binomoya para ve sorun oluyor mu? sanırım sadece hesap kiralamasında oluyor bunlar ama