Hocam Türkiye'ye yoğun bir şekilde yenilenmiş yurtdışı cihaz girişi var, cihaz alırken buna dikkat etmenizi tavsiye ederim. Elbette satıcı cihazın refurbished olduğunu beyan ediyorsa ve sizde bunu bilerek alıyorsanız sorun yok. Özellikle 14 serisinin ilk çıkan sorunlu cihazları, yenilenip satışa sunuldu. Cihazın yurtdışı faturasına bakarsanız, bunu anlayabilirsiniz. Ben Almanya ve Avusturya'da gibi ülkelerden tedarik ediyorum, bu ülkelerin ekonomik koşullarının iyi olması nedeniyle pek refurbished cihaz satılmıyor. Tedarik ettiğim mağazalar genellikle Apple store, facetime ve refurbished gibi sorunu olmuyor.