Bilgilendirici ve açıklayıcı bir konu teşekkür ederim, fakat şuna buna para vermeyin eğitim almayın konusunda katılmıyorum.. Çünkü gerçekten isini iyi yapan egitmenler var burada.
Seviliyorsunuz.