English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olayları yanından takip eden bir depremzede olarak bana göre devlet kalmamış. Kaldı diyorsaniz o sizin fikriniz. Parti devleti var ülkede. Onuda devlet olarak görmüyorum
Eleştirilere katılıyorum ama buna mahal veren yine bu millet. 20 yıldır başka bir millet seçmiyor sanırım. Biz bunu yıllardır söylüyoruz, hatta yüzlerine söylüyoruz. Bölgeyi ayağa kaldıracak olan yine yok dediğiniz devlet olacak.