Merhaba arkadaşlar . Nakış makinası aldım ve PC uzerinden istediğimiz görseli tasarlayıp nakış makinasına bağlayıp baskı gerçekleştireceğim. Önereceğiniz kolay program var mı ? Tasarım yapmam için