Devlet değil zaten hükümet.
Devlet ne yapsınmış diyorlar devlet değil hükümet önce onu öğrenmeliler.
Hükümet ne yapacaktı ? Orduyu anında meydana indirecekti.Geç kaldılar.Bu koyu hükümet fanatikleri sanıyorlar ki eleştirenler vatan düşmanı...
Onlara burdan tek diyeceğim şu...
Bir insan eleştiriyorsa bu kadar bilin ki o birşeylerin düzelmesini istiyordur.Vatanını en çok seven en çok eleştirendir.Menfaati düşünmeyen önce milleti düşünendir.
Asıl eleştirmeyenlerden korkmalı menfaatcilerden korkmalı.Onlar yarın chp başa gelse en büyük akp düşmanı olur.Doğru insan özeleştiri yapandır.Bu saatten sonra türk milletini kim düşünüyorsa benim gözümde odur.Memleket partisi olmuş zafer partisi olmuş (şu an dikkatimi çeken onlar ) düşünmeden oyumu veririm.Kim koltuk sevdalısı ise akrabam olsa oyumu alamaz.Kim pkk sevicileri ile arasına mesafe koyduysa oylarını istemiyorum diyen ümit özdağ gibiyse benim gözdem odur.İsraile düşman dediler israil geldi yunanistana düşman dediler yunanlar geldi ermeniler bile geldi be.Hangi din kardeşi ortadoğu geldi ? Katar yardım yapmış ya ülkeden aldıkları ? Bu millet neden kızılaydan çok ahbapa güvendi mesela niye bunu sorgulamıyorlar? Depremzedelere zillet dediler be daha ne diyeyim ben kafalarına çay fırlatılıyor adamların evi yanmış .Herkes unutsa da biz bu millete yapılanları unutmadık adamların hakkını biz savunuyoruz adam savunuyor =) .Herkes layığı ile yaşasın ne diyelim..Bu da konuya son mesajımız olsun.Fazlasını da yazarım da ne yeri ne zamanı.
Güzel dile getirdiniz bazı şeyleri. Yazacak o kadar çok şey var ki gercekten ama yazsak ki ne faydası olacak. Değişen bir şey olmayacak.