bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok eleştiriyorum koordinasyon bozukluğuna afet bölgesine yardimlarin geç gitmesine, liyakatsiz kişilere ama, bu kadar büyük kitlesel 11 ili etkileyen bir afete dünya üzerinde eksiksiz müdahale edebilecek bir devlet yok malesef. Eğri oturalım doğru konuşalım. Devlet kalmamış diye bir olay yok, devlet bir organizasyondur. Devleti yönetenleri seçenler yine bu millet, biz seçiyoruz. İşi ehline verseydin devlet dediğin organizasyon doğru yönetilirdi. Ne zaman kendi çıkarını düşünen bu amaçla siyasi tercihleri şekillenen bir toplum olmaktan çıkarız o zaman çağ atlamış oluruz.
Olayları yanından takip eden bir depremzede olarak bana göre devlet kalmamış. Kaldı diyorsaniz o sizin fikriniz. Parti devleti var ülkede. Onuda devlet olarak görmüyorum