Millet toplanan paraya kafaya takmış da o paranın yarısıyla enkazı zor kaldırırlar.
Kira yardımı, taşınma yardımı da işin içine girince bir şey kalmıyor gibi. Bunun beslenmesi, çadırı, konteyner kenti var da var. Günlük düşünmeyin. Oradaki insanların bir çoğu belki evler yapılana kadar (en iyi ihtimal 1 yıl) hayatlarını konteyner ve çadırlarda geçirecek.

Deprem konutları için maliyeti üzerinden(%60 devlet karşılayacak+ %40 hak sahibi ödeyecek) faizsiz teslimden sonra ilk 2 yıl ödemesiz , 20 yıl vade ile borçlandırılır. Sanki yeni bir şey gibi şaşırıyorsunuz .

Son açıklamalara göre 400 bin konut yapılacak. Varın bunun da yapım maliyetini hesap edin.
Maliyetin %60 devlet tarafından karşılanacak. Hak sahipleri %40 için faizsiz 20 yıl vadeli borçlandırılacak.
Evler yapılır, şehirler yıkıldı onların yeniden inşaa edilmesi lazım. Okul,hastane, karakol vs.