Merhaba,

bu durumu eleştirenleri anlayamıyorum, beklentiniz neydi ki? Devlet herkese ücretsiz ev mi teslim edecek, komünist bir ülkede mi yaşıyoruz? Devlet inşa sürecinde destek olur ve ödeme kolaylığı sağlar, daha fazlasını zaten yapmaya hakkı da yok. Bağışlarla toplanan paralar koskoca şehirleri baştan kurmaya, herkese ev vermeye yeter mi? Devletin vergilerden toplanan parayı sana, bana sormadan ücretsiz ev verme amaçlı kullanma gibi bir hakkı da olamaz.