BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben inan sana 1 gram sevmem suandaki hükümeti fakat insanlar yapılanı değil yapılmayanı görünüyor. Böyle bir durumda herşeyi 4/4lük yapmak imkansız bişey illaki ara ara sorunlar olabilir. Ben birebir direk gidip gördüm oradaki durumu aklının alamayacagı kadar yardımlar geliyor dagıtılıyor hatta birsürü israf oluyor. Ne yani şimdi devlet su vermiyomu vatandaşlarına bu kadar aciz oldugunumu düşünüyosunuz. Dagıtım yönünden sıkıntılar yaşanabilir böyle ara ara bu gayet normal bu kadar büyük bi alan için.
Yaklaşık 20 gündür deprem bölgesindeydim İstanbul'dan organize ettiğim tırların deprem bölgesindeki boşaltmaları ve o yardımların organize edilmesi için elimden geleni yapmak amacıyla. Yani oradaki durumu çok iyi biliyorum uzaktan ahkam kesmiyorum. İsraf olur hep oldu yine olacak ancak kurumların görevi bunu minimize etmektir. Fazlasıyla yardım geldiğini bende biliyorum ki bunun çok büyük bir kısmı devlet tarafından değil şahısların bireysel çabaları ile geldi yani insanlar kendi çabaları için şirketleri üzerinden ya da bireysel olarak tırlar ile vs suyu oraya kadar götürmüş ise bir zahmet hükümet veya yetki verdiği kurumlar da dağıtım konusunda sıkıntı yaşamadan işini yapsın. O kadar büyük alanın tamamı için toplamda 10 görevli var gibi yazmışsınız. Alan büyük ise yeterli miktarda su gönderilmiş ve yeteri kadar da yardımcı olacak kişi mevcut ise bu durumda yaşanan sorunlar normal karşılanamaz karşılanmamalı.