Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 11 e geçmeyi bekletiyordum, 2 gün önce geçtim. Son güncelleme ile genel stabilitenin saglandigi yönünde çok yorum okuduyup geçtim, tavsiye ederim gayet hoş.
Aynı fikirdeyim, stabil ve hoş geldi banada. Henüz 24 aaat olmadı ama sorunla karşılaşmadım.
Sorunsuz devam ederse Windows 10'u rahat unutturur bence