BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplanan para hiçbişeye yetmez. 80milyar dolar gibi paradan bahsediliyor herşeyin düzelmesi için. Toplanan para 6milyar dolar ve suanda zaten ev haricinden harcanan birsürü şey var
Vay arkadaş ya nasıl da benimsemişsiniz ortadaki yanlışlığın normal olduğunu. hiçbir şey tam olarak yapılmıyor. Su sıkıntısı yaşanıyor o para yetmiyor çadır sıkıntısı yaşanıyor o para ona yetmez ev sorunu var o para oraya yetmez bu para neye kullanılıyor peki? Nerede sıkıntı var dersek illa birileri o para ona yetmez diyor. O zaman madem bu para hiçbir derde derman olmayacaktı neden bu kadar para toplandı direkt depremzedelere düşük faizli kredi verselerdi herkes kendi başının çaresine baksaydı aynen şu an olduğu gibi.