Merhabalar şirketimiz içersinde kullanmak istediğimiz Telegram & Whatsapp vari IOS ve GOOGLEPLAY market'te yer alacak bir mesajlaşma uygulaması sahibi olmak istiyoruz maliyeti ve yazılım süreci hakkında bilgi verebilicek arkadaşlar aramaktayız.
Şimdiden özel mesaj atıp fiyat veren tüm dostlara teşekkür ederim.
- Sadece Yazışma özelliği olan görüntülü ve sesli arama istemediğimiz bir uygulama yaptırmak istiyoruz.