Sahipsiz sanılıp götürülmüş sanırım. Umarım bir an önce bulunur. Evde 2 kedimiz var. Evde 5 dk görmeyince bile özlüyoruz. Allah kimseyi sevdiklerinden ve bu melek canlardan ayırmasın.