Windows 10 bence gayet iyi ve stabil windows 11 ile ilgili fazla sayıda şikayet okudum.
Hocam şikayet eden kişilerin Bilgisayarlarından ve TPM 2.0 olmamasından dolayı olduğunu düşünüyorum Bypass eden kişiler etmeyenlere göre sorun yaşıyormuş
ben Biostan kontrol ettim benim TPM 2.0 sürümüm varmış. Bypass etmeme gerek kalmadı şuanda stabil ve iyi çalışıyor gibi görünüyor sevdim genel görünüm olarak