Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bot yazan bir yazılımcıyım, müşterimin işiyle ilgilenemediğimi başkasının ona yapması gerektiğini yazılımcı bulmasını söyledim fakat r10 daki çoğu kişiye sormuş bot yapma hakkında yardım alamamış.

@gurgur7; hocam bot düzenlemesi istiyor node js ile yazılmış (ben yazmadım, başka birisi botu node js ile yazmış neden diye sorgulamadım) fakat kimse ilgilenmemiş. Yardımcı olabilir misiniz?
Konu güncel..