Üzülerek belirtmeliyim ki alan adlarınız çok kuvvetli değil. Mesela "biri jenerik" yazmışsınız, imzanızdaki domainleri kontrol ettim, jenerik domain yok. Bir de yaşlı yazmışsınız. Beklentinizi anlayabiliyorum fakat "her yaşlı domainin ederi çok yüksektir." diye bir kaide de yok. Domain sektörüne atılmaya çalışan, daha doğrusu atıldığını sanan birçok hevesli arkadaş görüyorum forumda. Gerçekten işler öyle dışarıdan gözüktüğü gibi değil. Domain en nihayetinde bir yatırımdır, her yatırımda da doğru seçim, doğru alım-satım zamanı vardır. Coin gibi, hisse senedi gibi. Doğru coini, doğru yerden alıp, doğru yerde, doğru kitleye satanlar para kazanır, bunlardan birini bile doğru yapamayan para kaybeder. O yüzden domaini alırken de bunların hepsini hesap etmelisiniz. Hele hele Türkçe alan adları konusunda. Sarraf farkındalığınız yüksek olmak zorunda. İyi bir domain aldığınızdan emin olup, gerekirse senelerce yenileme ücretlerini ödemeye göze alıp, doğru kişiye ulaştırmayı beklemelisiniz. Doğru pazarlama yapmalısınız. Maalesef bu işin başka yöntemi yok.