Hocam anlaşılan yolun çok çok başındasınız. YouTubeden bol bol video izleyin yeni başlayanlar için eğitim videoları vs mutlaka vardır. Diğer şekil sıkıntı olur sizin için.
Sorunuza gelecek olursak dağıtım günü Pazartesi, işleme başlama günü Çarşamba olur diye tahmin ediyorum. Çarşamba gününden itibaren istediğiniz zaman satabilirsiniz.
Not olarak şunu ekleyeyim eğer helal/haram konusunda hassas iseniz bu hisse katılım endeksine uygun değildi. Borsada Katılım Endeksi diye bir ibare var eğer hisseler buna uygun değilse (faizli işlemler yapıyor vs.) katılım endeksine dahil olmuyor. Bilin diye söyledim aklınızda bulunsun o yüzden ben her halka arza, hisseye girmiyorum.