Hocam şuan halka arz için hisse talep ettiniz. Pazartesi günü ilk işlem saatinde (10 gibi) dağıtım yapılacak ve kime kaç adet verildiği belli olacak.
Yüksek olasılıkla perşembe günü hisseniz borsada işlem görmeye başlayacak. bugüne kadar hissenizi satmayın (satılmıyor da olabilir zaten emin değilim)
işleme başladıktan sonra, bir aksilik olmaz ise şayet 1 hafta 10 gün içerisinde (7 işlem günü) yatırdığınız kadar kazanç elde etmenizi bekliyoruz (ytd)
Bu 7 gün içinde veya sonra satış yaparken bankanızın Hisse Satış ekranından fiyat ve adet bilgisi girerek satış emri verebilirsiniz.
Aynı fiyattan alıcı olması halinde senedi satabilirsiniz.