Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok bi sey ifade etmiyor, almayi dusunebilirdim lakin ilk mailsiz cok riskli. hesabi geriye almak cok cok kisa suruyor
hiç uğraşmadım böyle birşeyle artık kullanmadıgım için satıyorum