Bilgilendirme için teşekkürler.
Evet hocam. Portlar zemin katta. Santral dediğiniz yerde orası sanırım
Cat 6 işinizi görür hat değerlerinizi paylaşırsanız belki anlayan arkadaşlar daha iyi bir değerlendirme yapar hat değerlerine modem arayüzünden erişebilirsiniz