Pakicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirme için teşekkürler.

Evet hocam. Portlar zemin katta. Santral dediğiniz yerde orası sanırım
Cat 6 işinizi görür hat değerlerinizi paylaşırsanız belki anlayan arkadaşlar daha iyi bir değerlendirme yapar hat değerlerine modem arayüzünden erişebilirsiniz