yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki yıldır üyesiniz geçen sene neden yaşamadınız girmediniz mi yoksa doğum gününüz kutlu olsun
hocam valla o zamanlar r10 hesabım öyle duruyordu şimdiki gibi kullanmıyordum teşekkür ederim.