narcobi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam. Sitede pop up (açılır pencere) vardı kaldırdım. Ve Özgün yazı eklemeye devam ettim. Hatırladıklarım bunlar. Size özelden aite adresimi atıyorum, adsense aldığımda bununla ilgili makale yazmıştım. İsterseniz göz atarsınız.
Merhaba hocam aynı sebepten ben de bu gün red yedim. Tam olarak neler yaptığınızı detaylı yazarsanız senirim.