Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürün fiyatının %18 i kadar alıyorlar değil mi hocam
evet hocam öyle biliyorum. fakat yine de araştırın isterseniz hakkınıza girmeyim. en son kargo eve kadar geliyordu orada %18 vergiyi ödüyordunuz diye hatırlıyorum.