hocam birden fazla alırsan ticariye girer ürüne verdiğin kadar gümrük vergisi çıkar. ama 1 ürün alırsan %18 diye biliyorum. eğer ki toplu ürün alcaksan ya da birden fazla ürün alcaksan iyi araştır derim
Ürün fiyatının %18 i kadar alıyorlar değil mi hocam