dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adobe Premiere en tercih edileni hocam.

Capcut da pc için çıkardı.

movavi var pek sevmesem de.

ben filmora tercih ediyorum kolay geliyor
Davinci Resolve baya kullanışlı geldi şimdi youtubede gördüm ne diyorsun