Satıcıdan cevap geldi, kendisi 14 yaşındaymış. Bende hesabı başkasından aldım vs. diyor. Dedim ben ilgilenmiyorum bana iade yap, kendisi de 1 hafta beklersen anca falan filan dedi. Bugün savcılığa veririm artık ne olursa bakalım