daha önce alışveriş yaptım kendilerinden genel olarak yaklaşımları pek hoş değil müşterilerine karşı ancak alternatifleri olmadığı için böyle davrandıklarını düşünüyorum. umarım bu konuya daha fazla özen gösterirler.

Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi olmuş. Temayı yaklaşık 1 sene kullandık.

Hatta para verip kendilerine temada özelleştirme yaptırdık bize özel.

Ertesi güncellemede herkese bu yaptırdığımız şeyleri aktif ettiler

Para verip yaptıran tek aptal biz olduk yani, herkese ücretsiz veriler sonra.

Ayriyeten CPU sorunu var temalarında, optimizasyona uygun değil temalar. Gazeteler bölümü sürekli gidiyor, gazeteler konusunda çok sorun yaşadık.

Destek ekibi de kurumsal değil malesef.

Kanews'e geçtik. 2-3 aydır çok memnunuz.