Bihaber alacaktım vazgeçirdin
Çok iyi olmuş. Temayı yaklaşık 1 sene kullandık.
Hatta para verip kendilerine temada özelleştirme yaptırdık bize özel.
Ertesi güncellemede herkese bu yaptırdığımız şeyleri aktif ettiler
Para verip yaptıran tek aptal biz olduk yani, herkese ücretsiz veriler sonra.
Ayriyeten CPU sorunu var temalarında, optimizasyona uygun değil temalar. Gazeteler bölümü sürekli gidiyor, gazeteler konusunda çok sorun yaşadık.
Destek ekibi de kurumsal değil malesef.
Kanews'e geçtik. 2-3 aydır çok memnunuz.